Brza pretraga

Tražim:

Za:

Do sv.Jure i nazad

Probudio sam se vrlo rano, a moja kuja je spavala k'o anđelčić. Prostrana, francuska postelja davala nam je puno mjesta, ali ona je svoju prčastu, lijepu, srcoliku guzu prilijepila uz mene. Spavali smo, naravno, goli jer iako je bio lipanj, dani su bili vrlo vrući. Izjutra je još bilo svježe i moglo se živjeti. Nježno sam joj ljubio vrat i rame, nadajući se da će to osjetiti. Naravno, nije i ja sam u desnu ruku uzeo njenu veliku, jedru sisu, lagno je gnječeći. Disala je ravnomjerno i to je bio znak da je u duboku snu.

Krenuo sam se igrati njenom bradavicom.. . ni ona nije reagirala, ali bio sam uporan. Prstima sam se igrao s njenom bradavicom i lagano sam je natezao. Odjednom se ukrutila i ja sam je krenuo s dva prsta uvrtati, nadajući da će se probuditi. Nije, a mene je jaaako uzbuđivalo njeno nago, toplo, sneno tijelo. Uzeo sam kurac u ruke i lagano ga natezao, smišljajući kako da je izjebem u rano jutro. Lagano sam joj raširio guzove i palio se na njen ružičasti, slatki šupčić. Oprezno sam joj ga stao lizati, nadajući se da će je to probuditi i uzbuditi.

Gurao sam moj pohotni jezik u njen usnuli rektum, vlažio ga mojom pljuvačkom, ali ona nije reagirala. To me je strašno uzbudilo, a kurčina se ukrutila u punom sjaju. Desnom sam joj rukom lagano razmaknuo guz, a lijevom prislonio moj tvrdi glavić na njen usnuli šupčić. Posve lagano sm joj ga gurao u rektum, razmišljajući hoće li poskočiti i grditi me ili ću ga malo-pomalo ugurati u guzu, a da je možda i ne probudim. Nježno, što sam mogao nježnije sam ga gurao u njeno debelo crijevo i lagano joj mjesio njene velike, tvrde petice.

Moja kurčina je do jaja nestala u njenom šupku. Što sam mogao nježnije sam ju jebao u njenu stražnjicu, a ona nije davala glasa, a nije se ni budila.. . barem sam ja tako mislio. To me je dovodilo do ludila i suzdržavao sam se da joj ne napunim debelo crijevo mojom toplom spermom. Grickao sam joj rame i lagano, ritmički je jebao u guzu. Nije davala glasa, ali odjednom me njena ruka uhvatila za moj dlakavi guz i snažno pogurnula u njen šupak. Drugom se rukom mazila po pički. Snenu, ali budnu sam je krenuo sve žešće jebati u guzicu.

Počela je tiho uzdisati i stenjati. Palila se kad joj govorim prljave stvari i rekoh joj:"Krmačo, jebeš se ranom zorom u svoju napaljenu šupčinu i šutiš"! Šutila je i dahtala dok sam je jebao, ali meni to nije bilo dovoljno. Opalio sam je po guzu tako da se odmah zacrvenio, a ona je samo zaoktala od uzbuđenja. sklonio sam joj ruku s pičke i zabio joj divljački moja tri prsta u nju. Nije je predstavljao problem.. . pička joj je bila otvorena i puna pičkinog soka. Jako sam joj prstima pritisnuo stijenku u pički koja je dijeli od šupka.

Osjetio sam kako je moj tvrdi kurac razvaljuje, a ona je, sve glasnije roktala od sladostrašća. Nisam više mogao izdržati.. . obilno sam joj napunio šupak toplom spermom. Ostali smo neko vrijeme tako, a onda ona reče:"Tuširanje i idemo na Biokovo"! Rečeno-učinjeno. Relativno smo brzo, autocestom, došli do odvojka za Bašku i uputili se prema Makarskoj i PP Biokovo. Iako je bilo prilično rano, već je na ulazu bilo desetak automobila. Vozili smo tako u koloni, zavojitom cestom, dok nismo došli do jedne zaravni gdje je bio restoran.

Znao sam da voli pojesti, a i nije mi se vozilo u koloni. Zaboravio sam kako se restoran zove, ali zapamtio sam glupav pogled konobara koji je zurio u u dekolte moje kuje. Ja sam, mrzovoljno, naručio kavu, a ona neki obilni doručak koji je bio u ponudi. Šutio sam i razmišljao zašto smo ovdje uopće došli. Kao da mi je čitala misli. Rekla je:"Ovdje ima vidikovac od pleksiglasa s kojoeg se vidi pola Dalmacije s otocima". Samo samo rekao:"Divno"! Kada se najela, krenuli smo dalje i stigli na taj vidikovac.

Pogled je, zaista, bio predivan, ali je osjećaj neobičan kad vidiš i u ponor ispod sebe. Par fotografija i sva je blistala od sreće. Bila je u svojoj plavoj, jebozovnoj haljini i ja joj predložih da nastavimo do vrha sv. Jure jer sam prije gledao bicikliste kako se na njega penju u nekom prijenosu na TV. Znao sam da je cesta uska i zavojita. Svejedno sam joj, preko haljine, milovao pičku da ne misli što će biti ukoliko nam netko dođe ususret. Kako je bila vozačica, znala je da se moram skoncentrirati na vožnju, a ona si je sama skinula gaćice i drkala je i mazila cijelo vrjeme dok nismo stigli do vrha.

Tamo smo napravili nekoliko fotografija s pogledom prema Zagori. Krenuo sam nazad, nadajući se da neće biti automobila koji mi dolaze ususret. Jedan se ipak pojavio, ali neki mladi vozač je bio vrlo vješt, a i ja sam imao iskustva i sve je prošlo u redu. Odjednom sam ugledao neki skromni ugostiteljski objekt koji je imao vrt pored sebe. Stali smo na piće. Došao je neki stari, bradati vlasnik koji je bezobrazno i pohotno gledao sise moje kuje. Imao je što i vidjeti. Iako su bile u grudnjaku, primjetilo se da su joj bradavice jako ukrućene.

Otišao je malo dalje kad nas je poslužio, ali i dalje nije skidao pogleda s nje. Bilo joj je neugodno i tražila je da što prije krenemo nazad za Zadar. Tako smo i učinili, ali u povratku smo išli lokalnim cestama kroz Zagoru uz kanjon Cetine. Imali smo vremena i htio sam joj pokazati selo gdje se rodio moj otac u blizini Vrlike. Često smo zastajkivali, gledali, odlazili na piće i putovanje se odužilo. Već je lagano sunce zalazilo kad smo stigli. Pogledala je prema Peručkom jezeru, ja sam joj pokazao guvno i kuće koje pripadaju obitelji.

Sva rodbina je Splitu, a stara, roditeljjska kuća mog oca je napuštena odavno. Svjedno, ušli smo u nju, a ona mi je munjevito otkopčala rasporak, gurnula me uza zid, čučnula i halapljivo mi počela obrađivati kurčinu. Rastao je poput kvasca u njenim ustima. Htjela je moje sperme za desert. Žestoko sam je jebao u njeno pohotno grlo vukući je za plavu kosu i nabijajući joj glavu na tvrdu kurčinu. Kad bi se zagrcnula, samo bi ga popljunila i opet se nastavila prašiti u svoja slatka usta.

Uhvatio sam je za kosu, povukao unazad, a ona je znala što slijedi. Što je jače mogla, isplazila je jezičinu i čekala da je poprskam toplom spermom. Htio sam je pogoditi u usta, ali mlaz joj je završio po obrazu i oku, a samo manji dio u ustima. Smijala se i prstićima skupljala spermu po licu halapljivo je jedući. Počistila mi je kurac do zadnje kapljice. Već je bio mrkli mak kad smo preko Drniša i Šibenika stigli u Zadar. Radovao sam se tušu, postelji, a možda i jebačini.. . tko zna više.

Bio je ispunjen i naporan dan. :)

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies).